Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Στάση εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012



Το Συνδικάτο εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ενημέρωσε τον ΟΑΣΘ ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ συμμετέχουν στη Γενική Απεργία που κύρηξε η ΓΣΕΕ για την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012 με στάση εργασίας ως εξής:

Έναρξη βάρδιας έως 09:00 και 20:00 έως λήξη βάρδιας

Ο ΟΑΣΘ διευκρινίζει ότι τα πρώτα πρωινά δρομολόγια των γραμμών, θα πραγματοποιηθούν σταδιακά μετά τις 09:00π.μ. και έως τις 09:30π.μ., αναλόγως της αποστάσεως των αφετηριών και τερμάτων από τα Αμαξοστάσια.


Το ΣΑΣΘ και ο ΟΑΣΘ ζητούν την κατανόηση του επιβατικού κοινού διότι λόγω της στάσης εργασίας θα παρέχεται μερικώς εξυπηρέτηση από την αστική συγκοινωνία τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρες.