Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012
24ωρη τα τρόλεϊ την Πέμπτη 18-10-2012
Χωρίς τρόλεϊ όλη τη μέρα, θα μείνει η Αθήνα την Πέμπτη 18-10-2012, καθώς οι εργαζόμενοι, αποφάσισαν να συμμετέχουν στην απεργία της ΓΣΕΕ, κηρύσσοντας 24ωρη απεργία.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού