Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012
Τετάρτη 3 Οκτωβρίου: Στάση εργασίας στα τρόλλεϋ
Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου οι εργαζόμενοι στα τρόλλεϋ (πρώην ΗΛΠΑΠ) θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 16:00, λόγω γενικής συνέλευσης των εργαζομένων.
Τα υπόλοιπα ΜΜΜ θα λειτουργούν κανονικά.
ΠΗΓΗ
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού