Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου: Στάση εργασίας στα τρόλλεϋ


Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου οι εργαζόμενοι στα τρόλλεϋ (πρώην ΗΛΠΑΠ) θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 16:00, λόγω γενικής συνέλευσης των εργαζομένων.

Τα υπόλοιπα ΜΜΜ θα λειτουργούν κανονικά.

ΠΗΓΗ