Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Χωρίς τρόλεϊ για έξι ώρες



Χωρίς τρόλεϊ για έξι ώρες

Χωρίς τρόλεϊ θα μείνει σήμερα η Αθήνα από τις 10 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.
Τις ώρες αυτές τα οχήματα θα αποσυρθούν και δεν θα εκτελείται κανένα δρομολόγιο καθώς οι εργαζόμενοι στον ΗΛΠΑΠ συγκαλούν Γενική Συνέλευση.