Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Τώρα-Κλειστό το μετρό στο Σύνταγμα


Από τις 16.00 έχει κλείσει ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα,  λόγω της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας, μπροστά στο υπουργείο Οικονομικών, που διοργανώνουν στις 18:00 πρωτοβάθμια σωματεία εργαζομένων.
Την ίδια ώρα έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος οι γιατροί και οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.