Ποσό καιρό λέμε ότι έχουμε έλλειψη από ανταλλακτικά τι δεν καταλαβαίνουν ρε παιδιά...
Μέσα με φθαρμένα λάστιχα;
Αναγνώστης του enikos.gr κατήγγειλε ότι κάποια από τα Μέσα Μεταφοράς κινούνται με φθαρμένα λάστιχα. Ο ίδιος φωτογράφησε κάποια «φαγωμένα» και τα έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για του λόγου το αληθές.