Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Ποσό καιρό λέμε ότι έχουμε έλλειψη από ανταλλακτικά τι δεν καταλαβαίνουν ρε παιδιά...


Μέσα με φθαρμένα λάστιχα;


Αναγνώστης του enikos.gr κατήγγειλε ότι κάποια  από τα Μέσα Μεταφοράς κινούνται  με φθαρμένα λάστιχα. Ο ίδιος φωτογράφησε κάποια «φαγωμένα» και τα έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για του λόγου το αληθές.