Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
ΑΥΡΙΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΣΥ...
'ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ" ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 30/10 ΕΧΕΙ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΣΥ, ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΜΑΣ ΣΤΙΣ 10.00 ΠΡΩΗΝ (ΕΘΕΛ-ΗΛΠΑΠ) ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ
ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΤΕ
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ....
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού