Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΑΥΡΙΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΣΥ...

'ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ" ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 30/10 ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΣΥ, ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΜΑΣ ΣΤΙΣ 10.00 ΠΡΩΗΝ (ΕΘΕΛ-ΗΛΠΑΠ) ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ....