Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012
Άμα έχεις "μπάρμπα στην Κορώνη..."
Τελικά πως την εννοείτε τη νομιμότητα και τη διαφάνεια κ. Λύκο;;;
Στο αποφασίζουμε και διατάσσουμε ή θα μας πείτε πάλι "και άλλοι να είχαν τα προσόντα, εγώ αυτούς θα πρότεινα";;;
Το Σωματείο της Τεχνικής Υπηρεσίας έχει να πει κάτι, ή θα το κάνει κι αυτό "γαργάρα" όπως πολλά άλλα θέματα;;;
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ:
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού