Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

"ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ"Η ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ Ο.ΣΥ.’

Η ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ Ο.ΣΥ.’ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ...ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΦΩΝΗ. ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΙΔΗ ΤHΣ  24,524 ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΡΕΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!!! 
ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ!!!

ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΗ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ (ΣΤΑ.ΣΗ.) ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟ...