Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

"Ανακοίνωση" ΣΕΛΜΑ (ΜΕΤΡΟ)


Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Ανακοίνωση

Την Πέμπτη 01 Νοεμβρίου και ώρα 11.00 πμ θα πραγματοποιηθείΤακτικό Διοικητικό Συμβούλιο στην αίθουσα του ΣΕΛΜΑ με θέματα ημερήσιας διάταξης:
-        Απόφαση Συντονιστικού ΣΤΑ.ΣΥ για επαναλαμβανόμενες 48ωρες Απεργίες.

-        Κανονισμός Εργασίας.

-        Εξομάλυνση Μισθολογίου ΣΤΑ.ΣΥ.

-        Διεκδίκηση Κατοχύρωσης Ειδικοτήτων (Υπεύθυνοι Σταθμών) - Βαρέα και Ανθυγιεινά.

-        Εσωτερικές Μετακινήσεις Διοικητικού Προσωπικού.

-        Μομφή προς τη Γ. Γραμματέα του Σωματείου.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

 

 
 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
 
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
  
ΑΡΕΤΗ ΚΟΚΟΡΟΥ