Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕΛΜΑ ( ΜΕΤΡΟ ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 06.11.2012



Σεπόλια: 05/10/2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕΛΜΑ ( ΜΕΤΡΟ ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 06.11.2012

Συνάδελφοι σας ενημερώνουμε ότι η έναρξη της απεργίας στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία καθώς η συμμετοχή των συναδέλφων ήταν καθολική.

Ο αγώνας μας συνεχίζεται ενάντια στα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης.

Το σωματείο θέλοντας να συμβάλει και να διευκολύνει την μαζική προσέλευση των συναδέλφων και όχι μόνο ,
στο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί την τρίτη 11:00 πμ στο μουσείο, Θα διαθέσει πούλμαν από τα εξής σημεία: Αμαξοστάσιο Σεπολίων, σταθμός Δούκισσας Πλακεντίας, σταθμός Αγίου Δημητρίου, ώρα αναχώρησης πούλμαν είναι 10:00πμ.

Συνάδελφοι αυτά τα μέτρα δεν πρέπει να περάσουν.

Απομονώνουμε ότι κακοπροαίρετο υπάρχει και όλοι μαζί ενωμένοι συνεχίζουμε τον αγώνα.

Στέλνουμε μήνυμα σε όσους προσπαθούν να διασπάσουν το Σ.Ε.Λ.Μ.Α ότι οι προσπάθειες τους θα πέσουν για άλλη μια φορά στο κενό.

                                                      


                                                      ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.




          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                     Ο ΑΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ                                         ΜΑΚΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ