Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

"ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ" - Ξεπούλημα διώροφων λεωφορείων!!!

Σήμερα έγινε ένα μικρό βήμα.
Σχεδόν σύσσωμο το Δ.Σ. του Συνδικάτου επενέβη και ματαίωσε τον διαγωνισμό. Είμαστε μόνο στην αρχή, πρέπει να βρισκόμαστε σε επαγρύπνιση,για να προστατέψουμε την Δημόσια Περιουσία, από όλους αυτούς που έχουν σαν σκοπό το ξεπούλημά της.Όσο θα μας βρίσκουν αποφασισμένους Απέναντι, τόσο κάθε φορά, θα αναγκάζονται να κάνουν πίσω ...!!!!


Στις 3 του Δεκέμβρη και ώρα 11 ,στα κεντρικά της Ο.ΣΥ, θα γίνει ο επαναληπτικός διαγωνισμός για την ενοικίαση- ξεπούλημα των διώροφων λεωφορείων...