Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Δυναμικές κινητοποιήσεις από τους εργαζόμενους στους Δήμους



Δυναμικές κινητοποιήσεις από τους εργαζόμενους στους Δήμους
Απέχουν σήμερα και αύριο από τα καθήκοντά τους οι υπάλληλοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, ενώ, παράλλήλα, σχεδιάζουν καταλήψεις ΧΥΤΑ.
Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΟΕ-ΟΤΑ από τα ξημερώματα της Δευτέρας σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε καταλήψεις δημαρχείων,δημοτικών κτηρίωνγκαράζ απορριμματοφόρων καιΧΥΤΑ σε όλη τη χώ