O.SY. BUS DRIVERS Μέλι έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Μέλι έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Μέλι έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Written By OsyBusDrivers on Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012 | 8:39 μ.μ.


*Η «ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ» ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ «ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΩΝΕΙ»...


Με το πρώτο κύμα αλλαγών στις διοικήσεις των ΔΕΚΟ να έχει ξεκινήσει την προηγούμενη εβδομάδα (σ.σ.: οι τρεις πρώτοι που αποχωρούν είναι οι πρόεδροι του ΟΑΣΑ, του ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ) και την επόμενη… φουρνιά να αναμένεται μέχρι τον Δεκέμβριο (πιθανότατα θα αφορά αλλαγή φρουράς στα ΕΛΤΑ και στον Όμιλο του ΟΣΕ), είναι φυσικό να επικρατεί αναβρασμός στις τάξεις τόσο των νυν «ηνίοχων» ΔΕΚΟ και Οργανισμών όσο και σε αυτούς που θα κληθούν να αντικαταστήσουν του αποχωρούντες.

Άλλο τόσο φυσική, ωστόσο, είναι η προσπάθεια όσων η καρέκλα τρίζει –τουλάχιστον με βάσει τα όσα διαρρέονται στο Τύπο- να υπερασπιστούν τα πεπραγμένα τους και να ενισχύσουν τη θέση τους ενόψει της κρίσιμης ώρας της… κρίσης!

Τρανό παράδειγμα ο κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για τα έργα και τις ημέρες του οποίου στον Οργανισμό ενημέρωσε τους αναγνώστες του το χθεσινό «ΕΘΝΟΣ της Κυριακής».

Υπό τον τίτλο «Εκτροχιάζουν τον μάνατζερ που έβαλε σε... ράγες την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», η εφημερίδα χαρακτηρίζει τον κ. Ζηλιασκόπουλο ως έναν από τους πλέον επιτυχημένους μάνατζερ στο ελληνικό Δημόσιο, ο οποίος σύμφωνα με το ΕΘΝΟΣ ήταν εκείνος που «συγκρούστηκε “μετωπικά” με συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ, “έσπασε” πολλές αμαρτωλές συμβάσεις με ιδιώτες που συμμετείχαν επί χρόνια στο μεγάλο φαγοπότι του ΟΣΕ, έβαλε τέλος στους μεσάζοντες που απομυζούσαν τον προβληματικό οργανισμό και αναγκάστηκε να περικόψει σημαντικό τμήμα των ζημιογόνων δρομολογίων της εταιρείας ερχόμενος σε ρήξη με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για να φέρει κέρδη στα τρένα για πρώτη φορά από την ίδρυση της εταιρείας».

Κάθε καλοπροαίρετος παρατηρητής –και ειδικά το iapopsi.gr- δεν αρνείται ότι όλα τα παραπάνω μπορεί να συνέβησαν επί προεδρίας του κ. Ζηλιασκόπουλου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ούτε φυσικά είναι μεμπτό για ένα μέσο ενημέρωσης να φέρνει στο φως τα καλώς… καμωμένα μιας διοίκησης ενός δημόσιου οργανισμού. Αυτό που όμως δημιουργεί απορίες είναι το τάιμινγκ! Κανείς δεν αρνείται το έργο που παρήγαγε η συγκεκριμένη διοίκηση, αλλά δικαίως θα αναρωτηθεί κάποιος γιατί επί 2-2,5 χρόνια (σ.σ.: ο κ. Ζηλιασκόπουλος τοποθετήθηκε στη θέση του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Απρίλιο του 2010) δεν ενημερώθηκαν οι Έλληνες φορολογούμενους ότι μια τόσο ελλειμματική ΔΕΚΟ κατάφερε να μπει στις… ράγες της εξυγίανσης και κερδοφορίας. Όπως δικαίως θα αναρωτηθεί κάποιος γιατί ένας τόσο επιτυχημένος μάνατζερ με τέτοια χρηστή διοίκηση τίθεται υπό κρίση…

Στις παραπάνω αναρωτήσεις, οι «κακές γλώσσες» ψιθυρίζουν ότι αφενός το τάιμινγκ συνδέεται άμεσα με το τεράστιο ενδιαφέρον –κατά βάσιν από Ρώσους και Κινέζους επενδυτές- για την αποκρατικοποίηση του Οργανισμού, ενώ παράλληλα ισχυρίζονται ότι κάποιο λάκκο έχει η… ράγα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το ποια είναι αυτή αναφέρεται σε ένα άλλο ηλεκτρονικό ρεπορτάζ, του site NewsSimera.gr. Πρόκειται για το portal της εφημερίδας «ΣΗΜΕΡΑ στη Μακεδονία και την Θεσσαλονίκη» στο οποίο αναρτήθηκε ένα δημοσίευμα με τον τίτλο  «Ο απομακρυνθείς πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος πλήρωσε: ΓΕΛΟΙΑ και ΔΑΠΑΝΗΡΗ Δισέλιδη Αυτοδιαφήμιση».

Το δημοσίευμα συνοδεύεται από τη φωτογραφία του σχετικού ρεπορτάζ του ΕΘΝΟΥΣ της Κυριακής, και σε αυτό αναγράφονται επί λέξη τα εξής:

«Σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια για να παραμείνει γαντζωμένος στην θέση με τα “τεράστια προνόμια”, ενώ παράλληλα δημιουργούνται τεράστια ερωτηματικά ως προς την επιμονή του ή για τους πιθανούς φόβους των αποκαλύψεων που θα προέλθουν μετά την απομάκρυνσή του (σ.σ.: αναφέρεται στον κ. Ζηλιασκόπουλο).

1. Με την κίνηση της αυτοπροβολής του εκθέτει και κατονομάζει σαν άσχετους αυτούς που τον αντικατέστησαν και δεν έκριναν θετικά το “μεγάλο έργο” του, δηλαδή τους, Δημήτρη Σταμάτη, Στέλιο Αγγελούδη και τον Δημήτρη Χατζησωκράτη.

2. Παραπληροφορεί (όπως συνηθίζει) λέγοντας για κερδοφορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρίς όμως να υπολογίζει (σκοπίμως) τα 800 εκατ. ευρώ που οφείλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ για την “χρήση υποδομής”.

3. Παραπληροφορεί σκόπιμα με το δημοσίευμα δηλώνοντας ότι εξοικονόμησε και μείωσε το κόστος καυσίμων κατά 14 εκατ. ευρώ, ενώ οι πραγματικοί λόγοι της μείωσης, είναι η μείωση των δρομολογίων λόγω της έλλειψης νέων συμφωνιών αφού οι ξένοι σιδηρόδρομοι είναι «επιφυλακτικοί» στο πρόσωπό του.

4. Αυτοδιαφημίζεται επιτιθέμενος από το πληρωμένο δισέλιδο, στον πρόεδρο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο, τον οποίο όμως η τρικομματική επιτροπή τον έκρινε θετικά και τον διατήρησε στην θέση του.

5. Τι υποκρύπτει το “πληρωμένο” διαφημιστικό δημοσίευμα και τι φοβάται από τους επερχόμενους ελέγχους μετά την απομάκρυνσή του ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος και η ομάδα του ;;; (Περιστερά κλπ.).

6. Λυτούς και δεμένους έχει επιστρατεύσει για να πεισθεί η κυβέρνηση ότι δεν πρέπει να χαθεί ο μεγαλομάνατζερ που είχε αναθέσει μεγάλους διαγωνισμούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε εταιρείες δικών του συμφερόντων.

7. Μήπως φοβάται ότι οι έλεγχοι που θα επακολουθήσουν και οι όποιες ποινικές διώξεις που θα ασκηθούν θα «βλάψουν» την πανεπιστημιακή του καριέρα ;;

8. Εκτός από τις πληρωμένες αυτό- διαφημίσεις αφήνει τις τελευταίες μέρες  “αίολα” και “νεφελώδη” υπονοούμενα για τον αντικαταστάτη του.

9 Ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος είναι και ο αγαπημένος της “αποστάτριας” βουλευτίνας του ΠΑΣΟΚ , Θεοδώρας Τζάκρη, προς χάρη της οποίας δημιούργησε την ζημιογόνο ΤΡΑΙΝΟΣΚΙ για την οποία ποτέ δεν κάνει λόγω για το ύψος των ζημιών της, ούτε για τα “πανηγύρια” που έγιναν κατά τα εγκαίνια.

10. Ανάμεσα στους “σκόπιμα” παραπληροφορημένους είναι και ο υπουργός ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, του οποίου η Ναπολεόντειος συμπεριφορά των τελευταίων εβδομάδων έχει αρχίσει να ενοχλεί έντονα τους κυβερνητικούς κύκλους».

Το iapopsi.gr δεν έχει στη διάθεσή του στοιχεία που να πιστοποιούν τη μία ή την άλλη «εκδοχή», και φυσικά δεν υιοθετεί τα όσα αναγράφονται είτε στο ρεπορτάζ του ΕΘΝΟΥΣ είτε στο ηλεκτρονικό δημοσίευμα του NewsSimera.gr. και επειδή το ζητούμενο δεν είναι άλλο από την αλήθεια, καλό θα ήταν να υπάρξει ένας πιστικός αντίλογος στα όσα καταμαρτυρούνται, ώστε να πειστούν και οι Έλληνες φορολογούμενοι ότι η δημόσια περιουσία τους βρίσκεται σε καλά χέρια.

Γιατί για να ασχολείται τόσος κόσμος μαζί της, φαίνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πολύ… μέλι! 

ΠΗΓΗ.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top