Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Δημιουργία Τραμ συμπληρωματικό προς το Μετρό προωθεί το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης...


Παρουσιάστηκε στο 3ο Φόρουμ Κινητικότητας του έργου ATTAC (Ελκυστικές Δημόσιες Αστικές Μεταφορές για Προσβάσιμες Πόλεις - Attractive Urban Public Transport for Accessible Cities) του ΣΑΣΘ

Τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012, στο Ξενοδοχείο Nikopolis, πραγματοποιήθηκε η 3η συνάντηση του Φόρουμ Κινητικότητας (Mobility Forum) της Θεσσαλονίκης.

Το Φόρουμ αποτελεί μία από τις σημαντικότερες δραστηριότητες του έργου ΑΤΤΑC (Attractive Urban Public Transport for Accessible Cities - Ελκυστικές Αστικές Δημόσιες Συγκοινωνίες για προσβάσιμες πόλεις) στο Πρόγραμμα διακρατικής συνεργασίας ΝΑ Ευρώπης. 

Η διεξαγωγή του συνδυάστηκε με την διακρατική συνάντηση των εταίρων του έργου στο οποίο η μητροπολιτική περιοχή Θεσσαλονίκης εκπροσωπείται από το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ).

Δείτε το Δελτίο Τύπου: