Το «πράσινο φως» για τη δημοπράτηση της υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ από το Φάληρο ως τον Πειραιά άναψε μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου από το υπουργείο Περιβάλλοντος, η οποία ήρθε με ενάμιση χρόνο καθυστέρηση.
Το έργο αφορά την κατασκευή σήραγγας 1.320 μέτρων από το ύψος της οδού Ρετσίνα ως το ύψος της οδού Γ.Λαμπράκη. Οι υπάρχοντες σταθμοί θα διατηρηθούν και θα κατασκευαστεί ένας νέος υπόγειος σταθμός στην περιοχή του εργοστασίου «Κεράνη». Ο προϋπολογισμός του έργου στο σύνολο του είναι περίπου 80 εκατ. ευρώ.
Το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών εξετάζει τώρα την ένταξη του έργου στα υπολειπόμενα κονδύλια του ΕΣΠΑ ή την ένταξή του στο επόμενο κοινοτικό πακέτο.
Το εγχείρημα αυτό δεν είναι εύκολο, καθότι τα χρονοδιαγράμματα είναι ασφυκτικά. Η οριστική μελέτη για την υπογειοποίηση, που εκπονήθηκε αρχικά από τον ΗΣΑΠ, εξετάζεται και συμπληρώνεται από την «Αττικό Μετρό», με στόχο να ξεκινήσει η δημοπράτηση του έργου στις αρχές του επόμενου έτους, εφ’ όσον εξασφαλισθεί η σχετική χρηματοδότηση. Η πρόβλεψη είναι να ολοκληρωθεί μέχρι τέλη του 2015.
Το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών εξετάζει τώρα την ένταξη του έργου στα υπολειπόμενα κονδύλια του ΕΣΠΑ ή την ένταξή του στο επόμενο κοινοτικό πακέτο.
Το εγχείρημα αυτό δεν είναι εύκολο, καθότι τα χρονοδιαγράμματα είναι ασφυκτικά. Η οριστική μελέτη για την υπογειοποίηση, που εκπονήθηκε αρχικά από τον ΗΣΑΠ, εξετάζεται και συμπληρώνεται από την «Αττικό Μετρό», με στόχο να ξεκινήσει η δημοπράτηση του έργου στις αρχές του επόμενου έτους, εφ’ όσον εξασφαλισθεί η σχετική χρηματοδότηση. Η πρόβλεψη είναι να ολοκληρωθεί μέχρι τέλη του 2015.