Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012
"VIDEO" Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΠΛΑ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ...
"VIDEO" Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
Με τον Πρόεδρο της Ο.Σ.Μ.Ε. ΑΜΠΛΑ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ - ΚΤΕΛ
Για όσους δεν πρόλαβαν να δουν "live" την εκπομπή!!!
Α - ΜΕΡΟΣ
Β - ΜΕΡΟΣ
Γ - ΜΕΡΟΣ
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού