Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

"Το ΑΣΕΠ θα έχει λόγο στη διαθεσιμότητα"Δείτε τι είπε στο "VIDEO" από το MEGA...



Το ΑΣΕΠ, θα έχει κεντρικό ρόλο στη διαδικασία της διαθεσιμότητας, είπε στην πρωινή εκπομπή του MEGA,  ο υφυπουργός Δημόσιας Διοίκησης, Μανούσος Βολουδάκης. Διευκρινίζοντας ότι υπάρχουν τεράστια κενά σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες, που θα καλυφθούν από τη διαδικασία της διαθεσιμότητας.
Δείτε τι είπε στο βίντεο από το MEGA: