Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Σε εθελούσια 1.516 εργαζόμενοι του ΟΤΕ


Σε εθελούσια 1.516 εργαζόμενοι του ΟΤΕ
Σε 1.516 ανέρχεται ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων του ΟΤΕ που αποφάσισαν να κάνουν χρήση του προγράμματος εθελουσίας εξόδου, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο που είχε θέσει ο όμιλος για αποχωρήσεις περίπου 1.200 εργαζομένων.

Ο ΟΤΕ υπολογίζει την καθαρή ετήσια εξοικονόμηση από τη μείωση του προσωπικού σε περίπου €80 εκατ. ευρώ.

Το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, που απευθυνόταν ως επί το πλείστον σε εργαζομένους που είχαν δύο ή τρία έτη έως να θεμελιώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα, δεν επιβαρύνει τα ασφαλιστικά ταμεία, καθώς ο ΟΤΕ επωμίζεται το σύνολο του κόστους των ασφαλιστικών εισφορών.