Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013
Συγκέντρωση εργαζομένων στο κέντρο ελέγχου του Μετρό "ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO"
Στο κέντρο ελέγχου λειτουργίας του Μετρό στα Σεπόλια βρίσκονται από το πρωί εργαζόμενοι της εταιρείας.
Όπως μετέδωσε ο Σκάι, ζητούν την παρέμβαση των οικονομικών εισαγγελέων για να ελέγξουν τα οικονομικά του Μετρό.
Tην ίδια ώρα, με καθυστέρηση εκτελούνται τα δρομολόγια, καθώς οι μισοί από τους προγραμματισμένους συρμούς βρίσκονται σε κυκλοφορία.
ΠΗΓΗ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού