Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Συμμετοχή των εργαζομένων του ΟΑΣΘ στη γενική απεργία της 1ης Μάη 2013...


Το Συνδικάτο Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ενημέρωσε το ΣΑΣΘ ότι την Τετάρτη 1η Μάη οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ συμμετέχουν στη γενική απεργία με στάση εργασίας ως εξής:

Από την έναρξη της βάρδιας έως 09:00 και από τις 21:00 έως το τέλος της βάρδιας.

ΠΗΓΗ.