Τρίτη 30 Απριλίου 2013

¨ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ¨ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΘΕΛ(Ο.ΣΥ.) Σύγκλιση ΔΣ με θέμα: Στάση εργασίας την Κυριακή του Πάσχα!