O.SY. BUS DRIVERS Χωρίς λεωφορεία από τη Δευτέρα 27-5-2013 κινδυνεύει να μείνει η Θεσσαλονίκη - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Χωρίς λεωφορεία από τη Δευτέρα 27-5-2013 κινδυνεύει να μείνει η Θεσσαλονίκη

Χωρίς λεωφορεία από τη Δευτέρα 27-5-2013 κινδυνεύει να μείνει η Θεσσαλονίκη

Written By Trolleatzis on Πέμπτη 23 Μαΐου 2013 | 5:31 μ.μ.


Τελεσίγραφο του ΟΑΣΘ προς το υπουργείο Μεταφορών για την καταβολή μέρους των οφειλομένων ύψους 80 εκατ.ευρώ.

Προειδοποιεί με στάση πληρωμών και διακοπή έργου από τις 27 Μαΐου

Με στάση πληρωμών και διακοπή των δρομολογίων των λεωφορείων του ΟΑΣΘ σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης από τις 27 Μαΐου εάν δεν βρεθεί λύση στο πρόβλημα της ρευστότητας και των οφειλών του δημοσίου προειδοποιεί εκ νέου ο Οργανισμός.

Με έγγραφο από 16.5.2013 προς τον γγ Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο το οποίο κοινοποιήθηκε στον προϊστάμενο εισαγγελίας Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης ζητά να καταβληθούν 15 εκατ.ευρώ στον Οργανισμό μέχρι το τέλος του μήνα έναντι των βεβαιωμένων οφειλών του δημοσίου συνολικού ύψους 80 εκατ.ευρώ.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση από το υπουργείο στην παράκληση για καταβολή των οφειλομένων μέχρι αύριο, Παρασκευή 24 Μαΐου τότε ο ΟΑΣΘ μετά από τις 27 Μαΐου θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να προχωρήσει σε στάση πληρωμών και διακοπή του έργου του.

Ο ΟΑΣΘ είχε βρεθεί σε αδιέξοδο λόγω της έλλειψης ρευστότητας και τον Νοέμβριο του 2012 και ήταν έτοιμος να τραβήξει χειρόφρενο αλλά την τελευταία στιγμή δόθηκε λύση από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα με την καταβολή 10 εκατ.ευρώ.

Τότε το υπουργείο Μεταφορών απαντώντας στο αίτημα του Οργανισμού για την καταβολή των οφειλών είχε παραπέμψει στην τρόικα, ήτοι στην καταβολή της δόσης των 31,5 δισ. ευρώ από τους πιστωτές της χώρας.

Σύμφωνα, ωστόσο, με τον κ. Στεφανίδη στο ταμείο του ΟΑΣΘ δεν μπήκε ούτε σεντ από τα 80 εκατ.ευρώ.

«Δίνουν μόνο αυτό που νομίζουν ότι έχουν ευχέρεια. Οι δαπάνες του ΟΑΣΘ κάθε μήνα είναι 15 εκατ.ευρώ και με το κόμιστρο στα 0,80 ευρώ πρέπει να λαμβάνουμε ως επιδότηση 10,5 εκατ.ευρώ. Από το ποσό της επιδότησης παίρνουμε μόνο γύρω στα 6 εκατ.ευρώ, ενώ από τα εισιτήρια εισπράττουμε μόνο 5 εκατ.ευρώ. Κάθε μήνα το κενό στο ταμείο του Οργανισμού μεγαλώνει» τονίζει ο κ.Στεφανίδης στη Voria.gr.

«Έχουμε άνοιγμα στο ΙΚΑ 28 εκατ.ευρώ. Θα πάμε σε ρύθμιση βέβαια αλλά αυξάνεται η δόση. Συνολικά για τις δόσεις πρέπει να δώσουμε μέχρι 31/5/2013 1,5 εκατ.ευρώ. Πώς θα τα πληρώσουμε; Βρισκόμαστε στο σημείο να μην έχουμε 1,5 εκατ.ευρώ για να πληρώσουμε τα καύσιμα για τα λεωφορεία», προσθέτει.

Ο ίδιος σημειώνει ότι μόνο η επιδότηση του εισιτηρίου για μαθητές, φοιτητές και πολύτεκνους είναι 20 εκατ.ευρώ το χρόνο. Πληγή για τα έσοδα του ΟΑΣΘ αποτελεί η μεγάλη εισιτηριοδιαφυγή παρά τα μέτρα που έχουν ληφθεί. «Ανεβαίνουν οι ελεγκτές και φοβούνται να κάνουν έλεγχο γιατί έρχονται αντιμέτωποι με επιθετικούς επιβάτες. Αντιλαμβάνομαι ότι ο κόσμος έχει οικονομικά προβλήματα, αλλά δεν γίνεται να μεταφέρουμε δωρεάν τους επιβάτες, δεν είμαστε ευαγές ίδρυμα», υπογραμμίζει ο κ.Στεφανίδης, διευκρινίζοντας, πάντως, ότι “για τους ανέργους που είναι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ υπάρχει απόφαση του ΔΣ του ΟΑΣΘ για ακύρωση των προστίμων».

ΠΗΓΗ: blogdriversoasth.blogspot.gr


Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top