Ο ΟΑΣΑ σε ρόλο καθηγητή και μαθητές οι ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Έρχεται βαθμολόγιο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας!
Οδικές (λεωφορεία – τρόλεϊ) και σταθερές (μετρό – ηλεκτρικός – τραμ) συγκοινωνίες καλούνται να ικανοποιούν συγκεκριμένους δείκτες ποιότητας, διότι σε διαφορετική περίπτωση απειλούνται με ανάκτηση έως και του 3% της ετήσιας κρατικής επιδότησης.
Για το 2013, η ετήσια κρατική επιδότηση υπολογίζεται στα 161 εκατ. ευρώ, έναντι 344,4 εκατ. το 2010.
Ο όμιλος ΟΑΣΑ λαμβάνει την συγκεκριμένη επιχορήγηση, υπογράφοντας σχετικές συμβάσεις με την “ΟΣΥ” και την “ΣΤΑΣΥ”, προκειμένου να διατηρεί το κόμιστρο των εισιτηρίων σε χαμηλό επίπεδο.
Η υψηλότερη επιχορήγηση δίδεται στην εταιρεία «Οδικές Συγκοινωνίες», ενώ η «Σταθερές Συγκοινωνίες» λαμβάνει αρκετά μικρότερη.
Οι παράγοντες που θα λαμβάνονται υπόψη στη νέα βαθμολόγηση είναι οι εξής: αξιοπιστία και ακρίβεια δρομολογίων, συμφόρηση εντός συρμών, πληροφόρηση των χρηστών, καθαριότητα οχημάτων, συμπεριφορά προσωπικού φορέα, καθαριότητα σταθμών και στάσεων, αλλά και χαρακτηριστικά οχήματος (κλιματισμός, παλαιότητα, κλπ).
Στην περίπτωση, πάντως, που ο ΟΑΣΑ διαπιστώσει ελλείψεις σε στοιχεία και δεδομένα εκτός προδιαγραφών (π.χ λανθασμένη κατηγοριοποίηση προσωπικού), διατηρεί το δικαίωμα να μειώσει περαιτέρω την βαθμολόγηση, άρα και την επιχορήγηση.
Όλοι στα θρανία…
Οδικές (λεωφορεία – τρόλεϊ) και σταθερές (μετρό – ηλεκτρικός – τραμ) συγκοινωνίες καλούνται να ικανοποιούν συγκεκριμένους δείκτες ποιότητας, διότι σε διαφορετική περίπτωση απειλούνται με ανάκτηση έως και του 3% της ετήσιας κρατικής επιδότησης.
Για το 2013, η ετήσια κρατική επιδότηση υπολογίζεται στα 161 εκατ. ευρώ, έναντι 344,4 εκατ. το 2010.
Ο όμιλος ΟΑΣΑ λαμβάνει την συγκεκριμένη επιχορήγηση, υπογράφοντας σχετικές συμβάσεις με την “ΟΣΥ” και την “ΣΤΑΣΥ”, προκειμένου να διατηρεί το κόμιστρο των εισιτηρίων σε χαμηλό επίπεδο.
Η υψηλότερη επιχορήγηση δίδεται στην εταιρεία «Οδικές Συγκοινωνίες», ενώ η «Σταθερές Συγκοινωνίες» λαμβάνει αρκετά μικρότερη.
Οι παράγοντες που θα λαμβάνονται υπόψη στη νέα βαθμολόγηση είναι οι εξής: αξιοπιστία και ακρίβεια δρομολογίων, συμφόρηση εντός συρμών, πληροφόρηση των χρηστών, καθαριότητα οχημάτων, συμπεριφορά προσωπικού φορέα, καθαριότητα σταθμών και στάσεων, αλλά και χαρακτηριστικά οχήματος (κλιματισμός, παλαιότητα, κλπ).
Στην περίπτωση, πάντως, που ο ΟΑΣΑ διαπιστώσει ελλείψεις σε στοιχεία και δεδομένα εκτός προδιαγραφών (π.χ λανθασμένη κατηγοριοποίηση προσωπικού), διατηρεί το δικαίωμα να μειώσει περαιτέρω την βαθμολόγηση, άρα και την επιχορήγηση.
Όλοι στα θρανία…