Τα τέσσερα υπερπολυτελή διώροφα λεωφορεία που φαίνονται στο video, αγοράστηκαν από την ΕΘΕΛ το 2010 και κόστισαν στο ελληνικό κράτος 1.600.000 ευρώ. (400.000 ευρώ έκαστο).
Η προμήθειά τους έγινε μέσω της εταιρείας «ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ» και είχαν σκοπό να δρομολογηθούν στην γραμμή 400 η οποία θα ξεναγούσε τους τουρίστες στο κέντρο της Αθήνας. Η γραμμή όμως αυτή καταργήθηκε, πριν καν παραληφθούν, και τελικά την ξενάγησή τους την ανέλαβαν ιδιωτικές εταιρείες.
Η προμήθειά τους έγινε μέσω της εταιρείας «ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ» και είχαν σκοπό να δρομολογηθούν στην γραμμή 400 η οποία θα ξεναγούσε τους τουρίστες στο κέντρο της Αθήνας. Η γραμμή όμως αυτή καταργήθηκε, πριν καν παραληφθούν, και τελικά την ξενάγησή τους την ανέλαβαν ιδιωτικές εταιρείες.
Πούλμαν ιδιωτικής εταιρείας η οποία έτυχε να ωφεληθεί από την «ανεξήγητη» απόφαση της ΕΘΕΛ να καταργήσει την γραμμή 400 καθώς, εκτελεί πλέον εκείνη τα εν λόγω τουριστικά tours.
Για όσους απορούν, το «κοίταγμα» αυτό κρατάει τρία χρόνια τώρα. Τα τέσσερα λεωφορεία, ή καλύτερα, τα 1.600.000 ευρώ, είναι από τότε εγκαταλελειμμένα και απλά ...σαπίζουν, με μηδέν χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.
Και φυσικά και κανείς δεν ασχολείται μαζί τους. Και γιατί να ασχοληθεί; Σιγά... Με 1.600.000 ψωροευρώ θα ασχολούμεθα; (Έτσι κι αλλιώς «εμείς»...)
ΠΗΓΗ.