Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

"ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ" ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ..