Μια καλή ιδέα, μια βιντεοκάμερα ή φωτογραφική μηχανή και έναν υπολογιστή θα χρειαστούν όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό τηλεοπτικού κλιπ για τη βιώσιμη κινητικότητα που προκηρύσσει το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ). Η πρωτοβουλία ελήφθη στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΣΑΣΘ στις εκδηλώσεις της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2013, στην καμπάνια της Διεθνούς Ένωσης Δημόσιων Μεταφορών (UITP) «Κερδίζουμε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Grow with Public Transport» και στο διακρατικό έργο ATTAC (Attractive Urban Transport for Accessible Cities – Ελκυστικές Αστικές Δημόσιες Συγκοινωνίες για Προσβάσιμες Πόλεις).
Ο καλλιτεχνικός διαγωνισμός παραγωγής τηλεοπτικού κλιπ έχει θέμα: «Ένα όραμα για τη Θεσσαλονίκη: οι συγκοινωνίες, η κινητικότητα και η εικόνα της πόλης σε 20 χρόνια από τώρα» και στόχος του είναι η ευαισθητοποίηση των πολιτών για βιώσιμη κινητικότητα με χρήση των Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ), προτεραιότητα στα λεωφορεία, νέα μέσα μεταφοράς (Μετρό, Τραμ, Θαλάσσια συγκοινωνία στον Θερμαϊκό κόλπο, κλπ), αποθάρρυνση αλόγιστης χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου, χρήση ποδηλάτου, διευκόλυνση πεζών με έργα αστικής αναβάθμισης, αναπλάσεις, πεζοδρομήσεις, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, προστασία και αναβάθμιση του περιβάλλοντος και βελτίωση της λειτουργίας και εικόνας της πόλης.
Τα βραβεία θα είναι: 1ο 500 €, 2ο 250 €, 3ο 100 € ενώ θα δοθούν και τρεις έπαινοι των 50 €. Οι διαγωνιζόμενοι θα κριθούν για το σενάριο (ευρηματικότητα), την αρτιότητα της παραγωγής και την πρωτοτυπία μηνύματος. Η διάρκεια των κλιπ θα πρέπει να είναι από 2 λεπτά έως και 5 λεπτά και η προσέγγιση του θέματος από τους διαγωνιζόμενους μπορεί να γίνει με λήψεις video, με φωτογραφίες ή με animation. Οι συμμετοχές θα πρέπει να κατατεθούν σε ψηφιακή μορφή μέχρι τις 18 Νοεμβρίου 2013.
Ο καλλιτεχνικός διαγωνισμός παραγωγής τηλεοπτικού κλιπ έχει θέμα: «Ένα όραμα για τη Θεσσαλονίκη: οι συγκοινωνίες, η κινητικότητα και η εικόνα της πόλης σε 20 χρόνια από τώρα» και στόχος του είναι η ευαισθητοποίηση των πολιτών για βιώσιμη κινητικότητα με χρήση των Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ), προτεραιότητα στα λεωφορεία, νέα μέσα μεταφοράς (Μετρό, Τραμ, Θαλάσσια συγκοινωνία στον Θερμαϊκό κόλπο, κλπ), αποθάρρυνση αλόγιστης χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου, χρήση ποδηλάτου, διευκόλυνση πεζών με έργα αστικής αναβάθμισης, αναπλάσεις, πεζοδρομήσεις, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, προστασία και αναβάθμιση του περιβάλλοντος και βελτίωση της λειτουργίας και εικόνας της πόλης.
Τα βραβεία θα είναι: 1ο 500 €, 2ο 250 €, 3ο 100 € ενώ θα δοθούν και τρεις έπαινοι των 50 €. Οι διαγωνιζόμενοι θα κριθούν για το σενάριο (ευρηματικότητα), την αρτιότητα της παραγωγής και την πρωτοτυπία μηνύματος. Η διάρκεια των κλιπ θα πρέπει να είναι από 2 λεπτά έως και 5 λεπτά και η προσέγγιση του θέματος από τους διαγωνιζόμενους μπορεί να γίνει με λήψεις video, με φωτογραφίες ή με animation. Οι συμμετοχές θα πρέπει να κατατεθούν σε ψηφιακή μορφή μέχρι τις 18 Νοεμβρίου 2013.