"ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO" Ακουμπάμε στον διπλανό μας - Ένα εκπληκτικό βίντεο απο εργαζομένους!!!
Αυτό τον πρωτότυπο τρόπο βρήκαν οι εργαζόμενοι στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο για να θυμίσουν σε όλους μας τι περνάμε απο το 2008 που ξεκίνησε η κρίση , αλλά και μια βασική λέξη . Την αλληλεγγύη !