Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

"ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ" ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΘΕΛ (Ο.ΣΥ.) ΠΡΟΣ ΟΣΜΕ - ΓΣΣΕ