«Η μείωση του εισιτηρίου είναι αύξηση». Αυτό επισημαίνει η Γραμματεία Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ αναφορικά με τις πρόσφατες ανακοινώσεις του αρμόδιου υπουργού για τα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ).
Στην ανακοίνωση της Γραμματείας σημειώνεται: «Η Κυβέρνηση ανακοινώνοντας τη "μείωση" της τιμής των εισιτηρίων δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις οι οποίες βρίσκονται σε αναντιστοιχία με τις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας για φθηνή, συχνή, αξιόπιστη συγκοινωνία στο λεκανοπέδιο.
Ουσιαστικά πρόκειται για αύξηση του εισιτηρίου αφού η ενιαία τιμή των 1,20 € ισχύει για μια ώρα και δέκα λεπτά αντί για μιάμιση που ίσχυε μέχρι τώρα. Αρκεί να θυμίσουμε ότι πριν τις πρώτες μειώσεις των μισθών το εισιτήριο ήταν έως 0,80 λεπτά για όλο το σύστημα και οι μισθοί ήταν τουλάχιστον 35% μεγαλύτεροι απ’ ότι σήμερα με τις μειώσεις που έχουμε υποστεί το διάστημα αυτό.
Η δε κατάργηση της κάρτας των 20 ευρώ μόνο για λεωφορεία και τρόλεϊ με την ενεργοποίηση της κάρτας των 30 ευρώ για όλο το δίκτυο, ουσιαστικά επιβαρύνει το τμήμα των περίπου πεντακοσίων χιλιάδων επιβατών που δεν κάνει χρήση των μέσων σταθερής τροχιάς, υποχρεώνοντας τους να αγοράσουν την κάρτα των 20 ευρώ κατά 50% αυξημένη.
Η πίεση που ασκείται ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική από μαζικούς φορείς και συνδικάτα για μέτρα ανακούφισης των λαϊκών στρωμάτων γίνεται επικοινωνιακό τρικ στα χέρια των υπουργών της Κυβέρνησης παίζοντας με τον πόνο των ανέργων, των μεροκαματιάρηδων, των συνταξιούχων, της νεολαίας.
Η Κυβέρνηση επιχειρεί μέσα από τη "μείωση" της τιμής των εισιτηρίων να αποκρύψει τα εκρηκτικά προβλήματα που υπάρχουν στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αττικής.
Προβλήματα που έχουν να κάνουν με το μειωμένο προσωπικό λόγω μετατάξεων – συνταξιοδοτήσεων και απολύσεων τόσο στην ΟΣΥ όσο και στη ΣΤΑΣΥ.
Προβλήματα με τη συντήρηση του στόλου λόγω έλλειψης ανταλλακτικών
Προβλήματα με την πυκνότητα, διάσπαση γραμμών και δρομολογίων.
Προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χειροτέρευση των συνθηκών δουλειάς των εργαζομένων στα ΜΜΜ με μειώσεις μισθών, εντατικοποίησης, κατάργησης δικαιωμάτων, αύξηση ορίων συνταξιοδότησης.
Με τις ανακοινώσεις της Κυβέρνησης περί έξυπνου εισιτηρίου ετοιμάζει μπάρες εισόδου σε όλα τα οχήματα δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο τη μετακίνηση των φτωχών λαϊκών στρωμάτων και ιδιαίτερα συνταξιούχων, ΑΜΕΑ, αφού η πρόσβαση τους στο όχημα θα είναι μόνο από συγκεκριμένο σημείο που θα τοποθετηθούν οι μπάρες. Συνέπεια αυτών είναι η ενίσχυση της καταστολής με την αυστηρότερη "αστυνόμευση" στον έλεγχο των εισιτηρίων, τη διατήρηση της επιστράτευσης στη σταθερή τροχιά και τη χρησιμοποίηση "εθελοντών" ελεγκτών αλλά και εργαζομένων στα πεντάμηνα προγράμματα, δημιουργώντας αντιπαλότητα που άλλος για να καλύψει μέρος του εισοδήματος και άλλος για να μείνει στα πεντάμηνα γίνεται κυνηγός του φτωχού και του εξαθλιωμένου.
Στην επιχείρηση αποπροσανατολισμού εργαζομένων και επιβατών από την πλευρά της Κυβέρνησης η απάντηση είναι : Συνέχιση της πάλης για δωρεάν μετακίνηση για ΟΛΟΥΣ στις ώρες αιχμής, δωρεάν μετακίνηση σε ανέργους, φοιτητές, σπουδαστές, ΑΜΕΑ, χαμηλοσυνταξιούχους.
ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ (Συρμοί – ΤΡΑΜ – Λεωφορεία – Τρόλεϊ) σε όλο το λεκανοπέδιο.
ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ – ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ σε ΣΤΑΣΥ – ΟΣΥ ΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ.
ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΡΟΧΙΑ.
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ για την εξυπηρέτηση των αναγκών για καθημερινή μετακίνηση».
Στην ανακοίνωση της Γραμματείας σημειώνεται: «Η Κυβέρνηση ανακοινώνοντας τη "μείωση" της τιμής των εισιτηρίων δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις οι οποίες βρίσκονται σε αναντιστοιχία με τις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας για φθηνή, συχνή, αξιόπιστη συγκοινωνία στο λεκανοπέδιο.
Ουσιαστικά πρόκειται για αύξηση του εισιτηρίου αφού η ενιαία τιμή των 1,20 € ισχύει για μια ώρα και δέκα λεπτά αντί για μιάμιση που ίσχυε μέχρι τώρα. Αρκεί να θυμίσουμε ότι πριν τις πρώτες μειώσεις των μισθών το εισιτήριο ήταν έως 0,80 λεπτά για όλο το σύστημα και οι μισθοί ήταν τουλάχιστον 35% μεγαλύτεροι απ’ ότι σήμερα με τις μειώσεις που έχουμε υποστεί το διάστημα αυτό.
Η δε κατάργηση της κάρτας των 20 ευρώ μόνο για λεωφορεία και τρόλεϊ με την ενεργοποίηση της κάρτας των 30 ευρώ για όλο το δίκτυο, ουσιαστικά επιβαρύνει το τμήμα των περίπου πεντακοσίων χιλιάδων επιβατών που δεν κάνει χρήση των μέσων σταθερής τροχιάς, υποχρεώνοντας τους να αγοράσουν την κάρτα των 20 ευρώ κατά 50% αυξημένη.
Η πίεση που ασκείται ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική από μαζικούς φορείς και συνδικάτα για μέτρα ανακούφισης των λαϊκών στρωμάτων γίνεται επικοινωνιακό τρικ στα χέρια των υπουργών της Κυβέρνησης παίζοντας με τον πόνο των ανέργων, των μεροκαματιάρηδων, των συνταξιούχων, της νεολαίας.
Η Κυβέρνηση επιχειρεί μέσα από τη "μείωση" της τιμής των εισιτηρίων να αποκρύψει τα εκρηκτικά προβλήματα που υπάρχουν στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αττικής.
Προβλήματα που έχουν να κάνουν με το μειωμένο προσωπικό λόγω μετατάξεων – συνταξιοδοτήσεων και απολύσεων τόσο στην ΟΣΥ όσο και στη ΣΤΑΣΥ.
Προβλήματα με τη συντήρηση του στόλου λόγω έλλειψης ανταλλακτικών
Προβλήματα με την πυκνότητα, διάσπαση γραμμών και δρομολογίων.
Προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χειροτέρευση των συνθηκών δουλειάς των εργαζομένων στα ΜΜΜ με μειώσεις μισθών, εντατικοποίησης, κατάργησης δικαιωμάτων, αύξηση ορίων συνταξιοδότησης.
Με τις ανακοινώσεις της Κυβέρνησης περί έξυπνου εισιτηρίου ετοιμάζει μπάρες εισόδου σε όλα τα οχήματα δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο τη μετακίνηση των φτωχών λαϊκών στρωμάτων και ιδιαίτερα συνταξιούχων, ΑΜΕΑ, αφού η πρόσβαση τους στο όχημα θα είναι μόνο από συγκεκριμένο σημείο που θα τοποθετηθούν οι μπάρες. Συνέπεια αυτών είναι η ενίσχυση της καταστολής με την αυστηρότερη "αστυνόμευση" στον έλεγχο των εισιτηρίων, τη διατήρηση της επιστράτευσης στη σταθερή τροχιά και τη χρησιμοποίηση "εθελοντών" ελεγκτών αλλά και εργαζομένων στα πεντάμηνα προγράμματα, δημιουργώντας αντιπαλότητα που άλλος για να καλύψει μέρος του εισοδήματος και άλλος για να μείνει στα πεντάμηνα γίνεται κυνηγός του φτωχού και του εξαθλιωμένου.
Στην επιχείρηση αποπροσανατολισμού εργαζομένων και επιβατών από την πλευρά της Κυβέρνησης η απάντηση είναι : Συνέχιση της πάλης για δωρεάν μετακίνηση για ΟΛΟΥΣ στις ώρες αιχμής, δωρεάν μετακίνηση σε ανέργους, φοιτητές, σπουδαστές, ΑΜΕΑ, χαμηλοσυνταξιούχους.
ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ (Συρμοί – ΤΡΑΜ – Λεωφορεία – Τρόλεϊ) σε όλο το λεκανοπέδιο.
ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ – ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ σε ΣΤΑΣΥ – ΟΣΥ ΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ.
ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΡΟΧΙΑ.
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ για την εξυπηρέτηση των αναγκών για καθημερινή μετακίνηση».