Απόρροια των αντεργατικών μέτρων που έχουν ήδη εφαρμοστεί στις αστικές συγκοινωνίες, αποτελεί το σχέδιο της διοίκησης της εταιρείας «Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ» (μπλε λεωφορεία και τρόλεϊ) για αλλαγή του ωραρίου εργασίας στο τεχνικό προσωπικό. Αυτό σημειώνει μεταξύ άλλων ηΔΑΣ ΟΑΣΑ (στηρίζεται από το ΠΑΜΕ) σε ανακοίνωσή της, καλώντας τους εργαζόμενους να μη δεχθούν καμιά μεταβολή. Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση, επικαλούμενη την έλλειψη προσωπικού, προτείνει την αλλαγή ωραρίου εργασίας για να καλυφθούν οι ανάγκες της συντήρησης. Η πρόταση αλλάζει τις βάρδιες από τρεις 8ωρες, σε δύο 8ωρες και δύο τετράωρες. Στόχος της διοίκησης, επισημαίνει η ΔΑΣ, είναι η κατάργηση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς, η εντατικοποίηση της εργασίας, το χτύπημα της ενότητας των εργαζομένων. Το σχέδιο αυτό έρχεται ως συνέπεια του γενικού κανονισμού «που δίνει το δικαίωμα στην εταιρεία να έχει εργαζόμενους - λάστιχο», καθώς και των ΣΣΕ που υπέγραψαν οι συνδικαλιστικές πλειοψηφίες, στις οποίες δεν αναφέρεται πουθενά το ωράριο.
Home »
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ
,
ΔΑΣ-Ο.Α.Σ.Α.
» "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ" ΔΑΣ ΟΑΣΑ : Καμιά αλλαγή στο οκτάωρο των τεχνικών
"ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ" ΔΑΣ ΟΑΣΑ : Καμιά αλλαγή στο οκτάωρο των τεχνικών
Written By OsyBusDrivers on Τρίτη 29 Ιουλίου 2014 | 11:24 π.μ.
Απόρροια των αντεργατικών μέτρων που έχουν ήδη εφαρμοστεί στις αστικές συγκοινωνίες, αποτελεί το σχέδιο της διοίκησης της εταιρείας «Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ» (μπλε λεωφορεία και τρόλεϊ) για αλλαγή του ωραρίου εργασίας στο τεχνικό προσωπικό. Αυτό σημειώνει μεταξύ άλλων ηΔΑΣ ΟΑΣΑ (στηρίζεται από το ΠΑΜΕ) σε ανακοίνωσή της, καλώντας τους εργαζόμενους να μη δεχθούν καμιά μεταβολή. Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση, επικαλούμενη την έλλειψη προσωπικού, προτείνει την αλλαγή ωραρίου εργασίας για να καλυφθούν οι ανάγκες της συντήρησης. Η πρόταση αλλάζει τις βάρδιες από τρεις 8ωρες, σε δύο 8ωρες και δύο τετράωρες. Στόχος της διοίκησης, επισημαίνει η ΔΑΣ, είναι η κατάργηση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς, η εντατικοποίηση της εργασίας, το χτύπημα της ενότητας των εργαζομένων. Το σχέδιο αυτό έρχεται ως συνέπεια του γενικού κανονισμού «που δίνει το δικαίωμα στην εταιρεία να έχει εργαζόμενους - λάστιχο», καθώς και των ΣΣΕ που υπέγραψαν οι συνδικαλιστικές πλειοψηφίες, στις οποίες δεν αναφέρεται πουθενά το ωράριο.
Ετικέτες
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ,
ΔΑΣ-Ο.Α.Σ.Α.