Με την αλλαγή του ωραρίου εργασίας, που επιβαρύνει το υφιστάμενο τεχνικό προσωπικό, προσπαθεί η διοίκηση των «Οδικών Συγκοινωνιών ΑΕ» (ΟΣΥ - λεωφορεία και τρόλεϊ) να καλύψει τα μεγάλα κενά που έχει δημιουργήσει η έλλειψη προσωπικού.
Σε έγγραφο προς τους διευθυντές των αμαξοστασίων, ομολογεί τη δραματική μείωση του προσωπικού.
Όπως σημειώνει, «ενώ το Φεβρουάριο του 2010 το τεχνικό προσωπικό της πρώην ΕΘΕΛ ανέρχετο στα 875 άτομα, στα τέλη Ιουνίου του 2014 προσέγγιζε μόλις τα 563 άτομα.
Αντίστοιχα στην πρώην ΗΛΠΑΠ, ενώ το Φεβρουάριο του 2010 το τεχνικό προσωπικό της ανέρχετο στα 211 άτομα, στα τέλη Ιουνίου του 2014 προσέγγιζε μόλις τα 185 άτομα».
Πιο κάτω, προσθέτει πως επειδή είναι αδύνατο να εκτιμηθεί πότε θα γίνουν προσλήψεις προτείνει την αλλαγή ωραρίου εργασίας για να καλυφθούν οι ανάγκες της συντήρησης.
Η πρόταση της διοίκησης αλλάζει τις βάρδιες από τρεις 8ωρες σε δύο 8ωρες και δύο τετράωρες ως εξής:
6 το πρωί με 2 το μεσημέρι,
2 το μεσημέρι με 6 το απόγευμα,
6 το απόγευμα με 2 το πρωί και
2 το πρωί με 6 το πρωί.
Στην ουσία, η ΟΣΥ εισάγει τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, καθώς είναι πιθανό ο εργαζόμενος που θα κληθεί να δουλέψει 4ωρο το μεσημέρι, να αναγκαστεί να δουλέψει και στη δεύτερη 4ωρη βάρδια, νωρίς το πρωί, προκειμένου να συμπληρώσει το 8ωρο.
Επιπλέον, η πρόταση προβλέπει ότι η δεύτερη 4ωρη βάρδια δε θα έχει τεχνικό (!) και άρα μπαίνει ζήτημα αδυναμίας επαρκούς συντήρησης.
ΠΗΓΗ : www.trolleatzis.com
Σε έγγραφο προς τους διευθυντές των αμαξοστασίων, ομολογεί τη δραματική μείωση του προσωπικού.
Όπως σημειώνει, «ενώ το Φεβρουάριο του 2010 το τεχνικό προσωπικό της πρώην ΕΘΕΛ ανέρχετο στα 875 άτομα, στα τέλη Ιουνίου του 2014 προσέγγιζε μόλις τα 563 άτομα.
Αντίστοιχα στην πρώην ΗΛΠΑΠ, ενώ το Φεβρουάριο του 2010 το τεχνικό προσωπικό της ανέρχετο στα 211 άτομα, στα τέλη Ιουνίου του 2014 προσέγγιζε μόλις τα 185 άτομα».
Πιο κάτω, προσθέτει πως επειδή είναι αδύνατο να εκτιμηθεί πότε θα γίνουν προσλήψεις προτείνει την αλλαγή ωραρίου εργασίας για να καλυφθούν οι ανάγκες της συντήρησης.
Η πρόταση της διοίκησης αλλάζει τις βάρδιες από τρεις 8ωρες σε δύο 8ωρες και δύο τετράωρες ως εξής:
6 το πρωί με 2 το μεσημέρι,
2 το μεσημέρι με 6 το απόγευμα,
6 το απόγευμα με 2 το πρωί και
2 το πρωί με 6 το πρωί.
Στην ουσία, η ΟΣΥ εισάγει τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, καθώς είναι πιθανό ο εργαζόμενος που θα κληθεί να δουλέψει 4ωρο το μεσημέρι, να αναγκαστεί να δουλέψει και στη δεύτερη 4ωρη βάρδια, νωρίς το πρωί, προκειμένου να συμπληρώσει το 8ωρο.
Επιπλέον, η πρόταση προβλέπει ότι η δεύτερη 4ωρη βάρδια δε θα έχει τεχνικό (!) και άρα μπαίνει ζήτημα αδυναμίας επαρκούς συντήρησης.
ΠΗΓΗ : www.trolleatzis.com