«Είμαι αποφασισμένος για μεταρρύθμιση της οικονομίας και περιορισμό του χρέους. Ετσι, θα προχωρήσουμε και με την αναζήτηση αγοραστή για το μερίδιο που κατέχει σήμερα το Δημόσιο στην Eurostar», δήλωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Κάμερον.
Πρόκειται για το 40% των μετοχών της εταιρείας που λειτουργεί τους συρμούς που διέρχονται το τούνελ της Μάγχης, που συνδέει το Ντόβερ με το Καλαί, με τα στελέχη του υπουργείου να εκτιμούν ότι οριστική συμφωνία θα έχει επέλθει με κάποιον ενδιαφερόμενο ως την επόμενη Ανοιξη.
Η κυβέρνηση Κάμερον έθεσε πέρυσι τους στόχους για ιδιωτικοποιήσεις, που θα της απέφεραν ως το 2020 ένα συνολικό όφελος της τάξης των 20 δισ. λιρών.
Τα συνδικάτα ωστόσο δεν φαίνονται... «γοητευμένα» από την ιδέα. Ο Μικ Κας, γενικός γραμματέας των εργαζόμενων στους σιδηρόδρομους, σημειώνει ότι πρόκειται για ζημιογόνο επιλογή: «Οι Γάλλοι και οι Βέλγοι μας θεωρούν τρελούν που εγκαταλείπουμε ένα τόσο κερδοφόρο και στρατηγικό κεφάλαιο», όπως λέει.
Από την πλευρά των Εργατικών, η αντίδραση είναι παρόμοια, καθώς η «σκιώδης υπουργός Μεταφορών» Μέρι Κρέι ζητάει «από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους να κάνει επειγόντως έρευνα για την αξία και το κόστος αυτής της κίνησης, πριν προχωρήσει η πώληση». «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι φορολογούμενοι δεν θα ληστευθούν ξανά από ανίκανους υπουργούς και κακές συμβουλές από το Σϊτι», όπως είπε.
Πρόκειται για το 40% των μετοχών της εταιρείας που λειτουργεί τους συρμούς που διέρχονται το τούνελ της Μάγχης, που συνδέει το Ντόβερ με το Καλαί, με τα στελέχη του υπουργείου να εκτιμούν ότι οριστική συμφωνία θα έχει επέλθει με κάποιον ενδιαφερόμενο ως την επόμενη Ανοιξη.
Η κυβέρνηση Κάμερον έθεσε πέρυσι τους στόχους για ιδιωτικοποιήσεις, που θα της απέφεραν ως το 2020 ένα συνολικό όφελος της τάξης των 20 δισ. λιρών.
Τα συνδικάτα ωστόσο δεν φαίνονται... «γοητευμένα» από την ιδέα. Ο Μικ Κας, γενικός γραμματέας των εργαζόμενων στους σιδηρόδρομους, σημειώνει ότι πρόκειται για ζημιογόνο επιλογή: «Οι Γάλλοι και οι Βέλγοι μας θεωρούν τρελούν που εγκαταλείπουμε ένα τόσο κερδοφόρο και στρατηγικό κεφάλαιο», όπως λέει.
Από την πλευρά των Εργατικών, η αντίδραση είναι παρόμοια, καθώς η «σκιώδης υπουργός Μεταφορών» Μέρι Κρέι ζητάει «από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους να κάνει επειγόντως έρευνα για την αξία και το κόστος αυτής της κίνησης, πριν προχωρήσει η πώληση». «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι φορολογούμενοι δεν θα ληστευθούν ξανά από ανίκανους υπουργούς και κακές συμβουλές από το Σϊτι», όπως είπε.