Περιλαμβάνει 14 σταθμούς και θα εξυπηρετεί 220.000 επιβάτες....
Τον Δεκέμβριο θα γίνει η δημοπράτηση τού πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό από το Αλσος Βεΐκου έως το Γουδή, συνολικού μήκους 11,9 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 1,25 δισ. ευρω.
Αυτό ανέφερε την Τρίτη ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας στο εργοτάξιο του Κορυδαλλού όπου έφτασε το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων - ο «Ιππόδαμος» - έχοντας διανοίξει συνολικά 2.110 μέτρα σήραγγας της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό Αγια Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο.
Το εργοτάξιο επισκέφθηκε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Στράτος Σιμόπουλος.
Σύμφωνα με πηγές της Αττικό Μετρό, τα έργα - αν δεν υπάρξουν ενστάσεις - μπορούν να ξεκινήσουν σε 8-12 μήνες με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί έως το 2022. Η γραμμή περιλαμβάνει 14 σταθμούς και 13 σήραγγες και θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες.
Οι σταθμοί είναι οι: Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νηαρ Ηστ, Ιλύσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό, το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ήδη έχει κατασκευαστεί το 1/3 του. Ο μετροπόντικας ξεκίνησε από την Αγ. Βαρβάρα στις 4 Σεπτεμβρίου 2013 και στις στις 16 Ιουνίου 2014 έφτασε στην Αγ. Βαρβάρα και σήμερα στον Κορυδαλλό.
Τον Μάιο του 2015 αναμένεται να φτάσει στη Νίκαια. Επόμενοι σταθμοί είναι τα Μανιάτικα, ο Πειραιάς και το Δημοτικό Θέατρο.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το 2017. Τότε η διαδρομή από το μεγαλύτερο λιμάνι στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα γίνεται σε 45 λεπτά.
Με την ολοκλήρωση των έργων αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 130.000 επιβάτες μειώνοντας την κυκλοφορία των ΙΧ κατά 23.000 ημερησίως αλλά και τις εκπομπές του Διοξειδίου του ‘Άνθρακα κατά 120 τόνους.
«Ήδη έχει καλυφθεί το 1/3 του έργου», επεσήμανε μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
«Βρισκόμαστε σήμερα στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό από την οποία θα μπορεί κάποιος να φτάνει σε 15 λεπτά στο Σύνταγμα. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο για την τοπική κοινωνία».
Αυτό ανέφερε την Τρίτη ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας στο εργοτάξιο του Κορυδαλλού όπου έφτασε το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων - ο «Ιππόδαμος» - έχοντας διανοίξει συνολικά 2.110 μέτρα σήραγγας της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό Αγια Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο.
Το εργοτάξιο επισκέφθηκε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Στράτος Σιμόπουλος.
Σύμφωνα με πηγές της Αττικό Μετρό, τα έργα - αν δεν υπάρξουν ενστάσεις - μπορούν να ξεκινήσουν σε 8-12 μήνες με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί έως το 2022. Η γραμμή περιλαμβάνει 14 σταθμούς και 13 σήραγγες και θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες.
Οι σταθμοί είναι οι: Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νηαρ Ηστ, Ιλύσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό, το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ήδη έχει κατασκευαστεί το 1/3 του. Ο μετροπόντικας ξεκίνησε από την Αγ. Βαρβάρα στις 4 Σεπτεμβρίου 2013 και στις στις 16 Ιουνίου 2014 έφτασε στην Αγ. Βαρβάρα και σήμερα στον Κορυδαλλό.
Τον Μάιο του 2015 αναμένεται να φτάσει στη Νίκαια. Επόμενοι σταθμοί είναι τα Μανιάτικα, ο Πειραιάς και το Δημοτικό Θέατρο.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το 2017. Τότε η διαδρομή από το μεγαλύτερο λιμάνι στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα γίνεται σε 45 λεπτά.
Με την ολοκλήρωση των έργων αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 130.000 επιβάτες μειώνοντας την κυκλοφορία των ΙΧ κατά 23.000 ημερησίως αλλά και τις εκπομπές του Διοξειδίου του ‘Άνθρακα κατά 120 τόνους.
«Ήδη έχει καλυφθεί το 1/3 του έργου», επεσήμανε μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
«Βρισκόμαστε σήμερα στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό από την οποία θα μπορεί κάποιος να φτάνει σε 15 λεπτά στο Σύνταγμα. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο για την τοπική κοινωνία».