Το στέκι της έλξης με μια ανάρτηση ΒΟΜΒΑ αποκαλύπτει τι ακριβώς συμβαίνει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την έλλειψη προσωπικού στους μηχανοδηγούς. Το blog έχει στην διάθεση τουδεκάδες τηλεγραφήματα με την κατάργηση εμπορικών δρομολογίων λόγω έλλειψης μηχανοδηγών! Την ίδια ώρα είναι βέβαιο ότι
το προσεχές διάστημα θα υπάρξουν εκτεταμένες καταργήσεις και ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ δρομολογίων λόγω της έλλειψης προσωπικού.
Πέρυσι τέτοιο καιρό όλοι θυμόμαστε ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκανε λόγο (και κατάφερε μέσα απο τα ΜΜΕ και το άρτια οργανωμένο τμήμα δημοσίων σχέσεων της) για σοβαρά προβλήματα στο τροχαίο υλικό,θέλοντας να καλύψει την δική της ευθύνη για τις περυσινές καταργήσεις δρομολογίων και φυσικά την σημερινή κατάσταση.
Τα ίδια ακριβώς πρόσωπα που σχεδίασαν και υλοποίησαν τον Νόμο 3891 για την εξυγίανση των σιδηροδρόμων, οδηγώντας στην πόρτα της εξόδου 120 μηχανοδηγούς με τις υποχρεωτικές και εθελοντικές μετατάξεις , ΔΕΝ έκαναν ΤΙΠΟΤΑ απολύτως για να προσλάβουν κόσμο, ενώ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πολύ καλά ότι η εκπαίδευση ενός μηχανοδηγούδιαρκεί πάνω απο 1 χρόνο για να βγει αυτός στην παραγωγή.
Τους προκαλούμε ΔΗΜΟΣΙΑ να μας πούν ΠΟΤΕ αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσλήψεις.
Προφανής σκοπός της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν να γίνουν οι προσλήψεις απο τον ιδιώτη για να βρεί ο κάθε υποψήφιος αγοραστής φθηνό εργατικό προσωπικό. Μεσολάβησαν οι εκλογές και τα σχέδια πήγαν -πρόσκαιρα-περίπατο.
Το στέκι της έλξης έχει αναφερθεί πολλές φορές στο θέμα.
Σήμερα όμως ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ στους Έλληνες πολίτες την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εικόνα που έχει βάλει βόμβα στα θεμέλια του Ελληνικού Σιδηροδρόμου καθώς αποδεικνύεται ότι το οικοδόμημα όχι μόνο δεν είναι σαθρό, αλλά έχει χτιστεί με προφανή σκοπό την κατάρρευση του.
Την ίδια ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να προγραμματίσει προσλήψεις μηχανοδηγών, θέλει να επαναφέρειμε ατομικές συμβάσεις στελέχη που συνταξιοδοτήθηκαν (μηχανικούς) και που υπηρέτησαν πιστά το σχέδιο απαξίωσης του σιδηροδρόμου την τελευταία πενταετία , έχοντας εξασφαλίσει στο ακέραιο τα συμφέροντα τους σε μια πράξη που επιδιώκει καθαρά την πολιτική νομιμοποίηση των όσων συνέβησαν απο το 2009 και μετά.
Την ώρα που η ανεργία στους νέους ξεπερνά το 30% η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρεί ότι υπάρχουν αναντικατάστατοι στον σιδηρόδρομο και προκαλεί το Δημόσιο αίσθημα θέλοντας να τοποθετήσει σε θέσεις ευθύνης (χωρίς καμία προηγούμενη προκήρυξη της θέσης ,ούτε δημόσια, ούτε ενδοεταιρικά!!!!) στελέχη που έχουν προκαλέσει με την συμπεριφορά τους και έχουν συνταξιοδοτηθεί!
Καλούμε τον Υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτζη να τοποθετηθεί δημόσια για όσα συμβαίνουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η Συγκυβέρνηση έχει την πολιτική ευθύνη για όσα συμβαίνουν καθώς επί 6 μήνες αρκείται σε διαβεβαιώσεις και διαπιστώσεις για το μέλλον του σιδηροδρόμου. Ενώ νωπή είναι και η στροφή στην πολιτική της με την πρόθεση που εκδηλώθηκε για την ιδιωτικοποίηση των εταιρειών.
Είναι βέβαιο ότι η σημερινή μας ανάρτηση θα ταράξει για τα καλά το δήθεν success story .
Γιατί η πραγματικότητα είναι ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ και λέει ότι σε λίγο καιρό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα μπορεί να καλύψει ούτε το 50% του σημερινού έργου.
Θα μας μείνουν οι φωτογραφίες απο τις εμπορικές συμφωνίες που κλείνονταν αφειδώς χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη για προσλήψεις προσωπικού!
Απομεινάρια μόνο μιας πολιτικής που ρήμαξε τον σιδηρόδρομο και ίσως οδηγήσει σε μια ακόμα χαμένη ιστορική ευκαιρία για το πλέον οικονομικό και σύγχρονο μέσο μεταφοράς καθώς οι σοβαροί πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρχίζουν να αισθάνονται το πρόβλημα.
Και φυσικά περιμένουμε κάποιοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους για τα όσα αποκαλύψαμε σήμερα και αποτελούν το αποτέλεσμα της πλέον εγκληματικής πολιτικής που ασκήθηκε στον σιδηρόδρομο την τελευταία 5ετία.
Αλλά...
Στην Ελλάδα αυτά γίνονται μόνο στα παραμύθια.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
το προσεχές διάστημα θα υπάρξουν εκτεταμένες καταργήσεις και ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ δρομολογίων λόγω της έλλειψης προσωπικού.
Πέρυσι τέτοιο καιρό όλοι θυμόμαστε ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκανε λόγο (και κατάφερε μέσα απο τα ΜΜΕ και το άρτια οργανωμένο τμήμα δημοσίων σχέσεων της) για σοβαρά προβλήματα στο τροχαίο υλικό,θέλοντας να καλύψει την δική της ευθύνη για τις περυσινές καταργήσεις δρομολογίων και φυσικά την σημερινή κατάσταση.
Τα ίδια ακριβώς πρόσωπα που σχεδίασαν και υλοποίησαν τον Νόμο 3891 για την εξυγίανση των σιδηροδρόμων, οδηγώντας στην πόρτα της εξόδου 120 μηχανοδηγούς με τις υποχρεωτικές και εθελοντικές μετατάξεις , ΔΕΝ έκαναν ΤΙΠΟΤΑ απολύτως για να προσλάβουν κόσμο, ενώ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πολύ καλά ότι η εκπαίδευση ενός μηχανοδηγούδιαρκεί πάνω απο 1 χρόνο για να βγει αυτός στην παραγωγή.
Τους προκαλούμε ΔΗΜΟΣΙΑ να μας πούν ΠΟΤΕ αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσλήψεις.
Προφανής σκοπός της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν να γίνουν οι προσλήψεις απο τον ιδιώτη για να βρεί ο κάθε υποψήφιος αγοραστής φθηνό εργατικό προσωπικό. Μεσολάβησαν οι εκλογές και τα σχέδια πήγαν -πρόσκαιρα-περίπατο.
Το στέκι της έλξης έχει αναφερθεί πολλές φορές στο θέμα.
Σήμερα όμως ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ στους Έλληνες πολίτες την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εικόνα που έχει βάλει βόμβα στα θεμέλια του Ελληνικού Σιδηροδρόμου καθώς αποδεικνύεται ότι το οικοδόμημα όχι μόνο δεν είναι σαθρό, αλλά έχει χτιστεί με προφανή σκοπό την κατάρρευση του.
Την ίδια ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντί να προγραμματίσει προσλήψεις μηχανοδηγών, θέλει να επαναφέρειμε ατομικές συμβάσεις στελέχη που συνταξιοδοτήθηκαν (μηχανικούς) και που υπηρέτησαν πιστά το σχέδιο απαξίωσης του σιδηροδρόμου την τελευταία πενταετία , έχοντας εξασφαλίσει στο ακέραιο τα συμφέροντα τους σε μια πράξη που επιδιώκει καθαρά την πολιτική νομιμοποίηση των όσων συνέβησαν απο το 2009 και μετά.
Την ώρα που η ανεργία στους νέους ξεπερνά το 30% η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρεί ότι υπάρχουν αναντικατάστατοι στον σιδηρόδρομο και προκαλεί το Δημόσιο αίσθημα θέλοντας να τοποθετήσει σε θέσεις ευθύνης (χωρίς καμία προηγούμενη προκήρυξη της θέσης ,ούτε δημόσια, ούτε ενδοεταιρικά!!!!) στελέχη που έχουν προκαλέσει με την συμπεριφορά τους και έχουν συνταξιοδοτηθεί!
Καλούμε τον Υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτζη να τοποθετηθεί δημόσια για όσα συμβαίνουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η Συγκυβέρνηση έχει την πολιτική ευθύνη για όσα συμβαίνουν καθώς επί 6 μήνες αρκείται σε διαβεβαιώσεις και διαπιστώσεις για το μέλλον του σιδηροδρόμου. Ενώ νωπή είναι και η στροφή στην πολιτική της με την πρόθεση που εκδηλώθηκε για την ιδιωτικοποίηση των εταιρειών.
Είναι βέβαιο ότι η σημερινή μας ανάρτηση θα ταράξει για τα καλά το δήθεν success story .
Γιατί η πραγματικότητα είναι ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ και λέει ότι σε λίγο καιρό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα μπορεί να καλύψει ούτε το 50% του σημερινού έργου.
Θα μας μείνουν οι φωτογραφίες απο τις εμπορικές συμφωνίες που κλείνονταν αφειδώς χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη για προσλήψεις προσωπικού!
Απομεινάρια μόνο μιας πολιτικής που ρήμαξε τον σιδηρόδρομο και ίσως οδηγήσει σε μια ακόμα χαμένη ιστορική ευκαιρία για το πλέον οικονομικό και σύγχρονο μέσο μεταφοράς καθώς οι σοβαροί πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρχίζουν να αισθάνονται το πρόβλημα.
Και φυσικά περιμένουμε κάποιοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους για τα όσα αποκαλύψαμε σήμερα και αποτελούν το αποτέλεσμα της πλέον εγκληματικής πολιτικής που ασκήθηκε στον σιδηρόδρομο την τελευταία 5ετία.
Αλλά...
Στην Ελλάδα αυτά γίνονται μόνο στα παραμύθια.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών