«Εμφύλιος πόλεμος» στις αστικές συγκοινωνίες. Η επίθεση του εξαπέλυσε, στη Βουλή, για τον ΟΑΣΘ ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζη, δεν έμεινε ασχολίαστη από τον οργανισμό.
«Μια σύμβαση δεν τροποποιείται μονομερώς. Η σύμβαση είναι σε εκτέλεση νόμου και την υπογράφει το υπουργείο Μεταφορών, ο ΟΑΣΘ, η ΚΤΕΑ ΑΕ Θεσσαλονίκης και το συνδικάτο εργαζομένων», υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης.
«Το εισιτήριο κανονικά κοστίζει 1,50 ευρώ και δε θα θέλω καμία επιδότηση. Το υπουργείο αποφασίζει να καθορίζει το κόμιστρο στο 1 ευρώ. Δεν είναι υποχρεωμένο να επιδοτήσει το 0,50 ευρώ;», αναφέρει ο κ. Στεφανίδης, σχολιάζοντας ότι, εάν μειωθεί η επιδότηση, θα… αυξηθεί το εισιτήριο.
Υπενθυμίζεται ότι, στη Βουλή, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι το υπουργείο θα προβεί σε «εξοικονόμηση πόρων από την τροποποίηση του νόμου για τη σκανδαλώδη επιδότηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ο οποίος έχει πενταπλάσια επιδότηση και ιδιώτες μετόχους, απ’ ότι ο ΟΑΣΑ που είναι δημόσιος».
«Μια σύμβαση δεν τροποποιείται μονομερώς. Η σύμβαση είναι σε εκτέλεση νόμου και την υπογράφει το υπουργείο Μεταφορών, ο ΟΑΣΘ, η ΚΤΕΑ ΑΕ Θεσσαλονίκης και το συνδικάτο εργαζομένων», υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης.
«Το εισιτήριο κανονικά κοστίζει 1,50 ευρώ και δε θα θέλω καμία επιδότηση. Το υπουργείο αποφασίζει να καθορίζει το κόμιστρο στο 1 ευρώ. Δεν είναι υποχρεωμένο να επιδοτήσει το 0,50 ευρώ;», αναφέρει ο κ. Στεφανίδης, σχολιάζοντας ότι, εάν μειωθεί η επιδότηση, θα… αυξηθεί το εισιτήριο.
Υπενθυμίζεται ότι, στη Βουλή, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι το υπουργείο θα προβεί σε «εξοικονόμηση πόρων από την τροποποίηση του νόμου για τη σκανδαλώδη επιδότηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ο οποίος έχει πενταπλάσια επιδότηση και ιδιώτες μετόχους, απ’ ότι ο ΟΑΣΑ που είναι δημόσιος».