Δεν υπάρχουν μόνο βίντεο που αποτυπώνουν την επικινδυνότητα κάποιων Λ/Φ,http://ergazomenoiosy.blogspot.gr/2016/12/video.html αλλά και έγγραφες αναφορές όπως αυτή του συναδέλφου μας Αργύρη Βουμβάκη που περιγράφει την κατάσταση του Λεωφορείου που παρέλαβε στην κίνηση.
Ο συνάδελφος καταθέτει και πρόταση για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου.
Κανείς δεν μπορεί να επικαλεστεί ότι δεν ήξερε.
21/10/16
ΠΡΟΣ
Διευθυντή Αμαξοστάσιου Ανθούσας. κ. Χρήστο Καρατζαφέρη
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Διευθυντή Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου Ο.ΣΥ Α.Ε.
κ. Κωνσταντίνο Φωτάκη.
Συνδικάτο Εργαζομένων Ο.Α.Σ.Α
ΑΝΑΦΟΡΑ
του οδηγού Αργυρίου Βουμβακη με αμ.0446 – Α/Σ. ΑΝΘΟΥΣΑΣ.
Στις 18-10-2016 είχα την βάρδια 122 γραμμή 330 και μετέπειτα εισαγωγή σε 301.
Περί την ώρα 22.40 μου παραδόθηκε για αντικατάσταση του Λ/Φ λόγω αερίου το όχημα με αριθμό παρμπρίζ 892. Το συγκεκριμένο Λ/Φ δεν ήταν δηλωμένο ως βλάβη από ότι ενημερώθηκα, αλλά η συμπεριφορά του επί του οδοστρώματος ήταν προβληματική σε σημείο που άγγιζε την επικινδυνότητα, ειδικά σε κατωφέρειες και συγκεκριμένα σας αναφέρω ότι με λίγο έντονη πέδηση υπήρχαν κλυδωνισμοί η άλλως ''κοσκίνισμα'' του τιμονιού καθώς και το ABS ''χτύπαγε'' σε στεγνό δρόμο και γλίστραγε.
.
Σημειωτέον δε ότι ABS, retarder, αναρτήσεις, ελαστικά και ευθυγράμμιση, συντελούν και είναι θεμελιώδης παράγοντας για την ασφαλή λειτουργία ενός οχήματος που μεταφέρει επιβάτες και όχι μόνο.
Μια ενδεδειγμένη λύση για την αποφυγή τέτοιων ζητημάτων, είναι να υπάρχει τριπλότυπο δελτίο βλαβών με αύξοντα αριθμό καθώς και βιβλίο επισκευών και συντήρησης για κάθε Λ/Φ.
Τέλος επειδή και άλλες φορές έχουν βγει στη κίνηση οχήματα με προβλήματα και τείνει αυτό να γίνει ρουτίνα γι αυτό σας παρακαλώ όπως μεριμνήσετε άμεσα για τα ανωτέρω.
Με εκτίμηση
Αργύρης Βουμβακης
αμ. 0446 - Ανθούσα
Το αίτημα του συναδέλφου μας για Βιβλίο Μεταβολών Οχήματος, είναι και δικό μας, είναι πάγιο, είναι το ενδεδειγμένο, είναι το αυτονόητο και όμως δεν υλοποιείται!
Γιατί;
Ποιους εξυπηρετεί η μη ύπαρξη του;
Απ' ότι καθημερινά αποδεικνύεται, όλους εκτός τον οδηγό.