Το ενδιαφέρον τεσσάρων υποψηφίων έχει συγκεντρώσει το έργο της επέκτασης
του μετρό Θεσσσαλονίκης προς Καλαμαριά, ενώ μέχρι το τέλος του 2012
εκτιμάται ότι... θα προχωρήσει η εγκατάσταση αναδόχου.
Οι υποψήφιοι, οι οποίοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την ανάληψη της εργολαβίας, είναι οι εξής: 1)ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ - IMPREGILO - SELI - ANSALDO STS, 2)ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, 3)ΤΕΡΝΑ ΑΕ - ALPINE BAU GMBH - FCC CONSTRUCCION S.A. και 4)J&P - ΑΒΑΞ ΑΕ - GHELLA SPA - ALSTOM TRANSPORT SA.
Πρόκειται για επένδυση συνολικής προβλεπόμενης δαπάνης 518 εκατ. ευρώ ενώ το έργο έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.
Η επέκταση προς Καλαμαριά είναι η πρώτη επέκταση της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης και θα προσθέσει πέντε νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής.
Σε ημερήσια βάση υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περισσότερους από 63.000 επιβάτες.
ΠΗΓΗ
Οι υποψήφιοι, οι οποίοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την ανάληψη της εργολαβίας, είναι οι εξής: 1)ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ - IMPREGILO - SELI - ANSALDO STS, 2)ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, 3)ΤΕΡΝΑ ΑΕ - ALPINE BAU GMBH - FCC CONSTRUCCION S.A. και 4)J&P - ΑΒΑΞ ΑΕ - GHELLA SPA - ALSTOM TRANSPORT SA.
Πρόκειται για επένδυση συνολικής προβλεπόμενης δαπάνης 518 εκατ. ευρώ ενώ το έργο έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.
Η επέκταση προς Καλαμαριά είναι η πρώτη επέκταση της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης και θα προσθέσει πέντε νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής.
Σε ημερήσια βάση υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περισσότερους από 63.000 επιβάτες.
ΠΗΓΗ