Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Δελτίο Τύπου σχετικά με τη μετακίνηση των επιβατών στις 22 Σεπτεμβρίου 2012



Από τον Ο.Α.Σ.Θ. ανακοινώνεται ότι το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012, οι επιβάτες των λεωφορειακών γραμμών του Οργανισμού οφείλουν να εκδίδουν – ακυρώνουν κανονικά το εισιτήριό τους, καθώς κανενός είδους δωρεάν μετακίνηση δεν έχει εγκριθεί για την συγκεκριμένη ημερομηνία.

Ο Οργανισμός αισθάνεται την ανάγκη να προβεί στην συγκεκριμένη διευκρίνηση, καθώς υπήρξαν ανυπόστατα δημοσιεύματα για δήθεν δωρεάν μετακίνηση, δημοσιεύματα εκπορευόμενα από φορείς που καμία δικαιοδοσία δεν είχαν για κάτι τέτοιο.

ΠΗΓΗ