Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Στάση εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012



Το συνδικάτο εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θα συμμετέχουν στη Γενική Απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ για την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012 με στάση εργασίας ως εξής:

Από έναρξη βάρδιας έως 09:00 και 20:00 έως λήξη βάρδιας.


ΠΗΓΗ